SPW 3 stage bbl werkplek?

Ik zoek in de omgeving van Hengelo Overijssel een leerwerkplek waarbij ik school met werk samen kan doen zodat ik wel een inkomen hebt omdat ik niet meer thuis woon maar samen met mijn vriend!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Solliciteren! Stuur open sollicitatiebrieven

Stuur een motivatiebrief met CV (vermeld bv je oppaservaring) via de mail naar KinderCentra.

Zet wel als je maar een brief maakt naar diverse bedrijven de e-mailadressen in de BCC. Als ik een open sollicitatie krijg met alle mailadressen zichtbaar schrijf ik de persoon direct af.